Uppdatering

Nu var det länge sedan jag sist skrev något. Jag har haft fullt upp helt enkelt, med vad vet jag inte riktigt, jag har bara haft mycket att göra på sistonde.

Martin har kommit hem från Egypten, för över en vecka sen, så har väl haft ganska fullt upp med att umgås massa med honom. Han hade en present med sig hem till mig, en guldig Dolce & Gabbana plånbok.

Allahelgonahelg har det ju också varit. På alla helgons dagen så firade vi faktiskt 6 månader (om man nu kan kalla de för att fira). Filmkväll med hemmagjord pizza och Hajen 1+2. Hinken och Robert var också där. Mitt i allting agerade vi fylletaxi. Eller ja, Hinken agerade fylletaxi. Robert skulle åka hem då och Martin skulle följa med som gps åt Hinken så jag följde med jag också. Man vill ju inte sitta själv heller. På söndagen var det tentafest med halloween-tema. Jag var utklädd till en sjömatros. 

Sen har jag även börjat skolan igen, hör och häpna! Jag har börjat läsa om Linjär Algebra, Introduktion till Makroekonomi och sen ska ja göra ett arbete i Extern Redovisning. Duktiga mig! Än så länge har jag inte gått på så många lektioner, man måste ju jobba lite också. Men det är faktiskt kul att sitta i skolbänken igen.

Igår var jag, Martin, Oskar och Lars på Galaxen. IK Brage spelade sin andra kvalmatch och den visades på storbildsskärm. Gissa om det fick mig att tänka tillbaka på min egen, väldigt korta och inte så framgångsrika, karriär. Brage vann med 1-0 kan tilläggas.

Just nu sitter jag på jobbet. Sen ska jag och Martin till Falun. Vi ska köpa nya skor till mig. Weei! Ikväll är det Höstgasque. Håkan ska också med dit. Det kommer bli kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback