Några rader

Väntar på att tvätten ska bli klar. Och att Martin ska vakna - vilket som nu kommer inträffa först. Tänkte passa på att skriva några rader medans jag väntar..

I fredags var jag som bekant på Höstgasque. Det var väldigt trevligt måste jag säga! Inte den allra roligaste tillställningen jag varit på, men jag hade kul. Efterköret däremot var enligt mig ingen höjdare. Vilket resulterade i att jag var hemma före klockan 12!


Kanske inte den bästa bilden på mig. Men då jag för ovanlighetens skull var den som höll i kameran nästan hela kvällen så har jag inte så många kort på mig. Här posar jag i alla fall med Martin och Lars.


Idag är det Fars Dag. Vi tänkte vi skulle köpa med oss lite fika och åka hem till Martins mormor och morfar. Igår kväll var det fika och spelkväll som stod på schemat. Mycket mycket trevligt! Nej, nu har jag tröttnat på att vänta. Ska nog studsa och väcka liv i Martin. See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback