Ingen lust

Nu är det åter länge sen jag skrev sist här. Har haft så himla mycket att göra! Jobb och skola, skola och jobb. Där emellan har jag sökt jobb, försöker göra mitt bästa för att umgås med mina vänner och ge min lilla ögonsten den kärlek och uppmärksamhet han behöver. Dygnet har desvärre bara 24 timmar, vilket inte alltid är tillräckligt!

Sitter på jobbet just nu. Jobbar mellan 7-14.30 idag. Sen ska jag vidare till skolan. Dugga! Inget jätteallvarligt, men hoppas på en eller ett par bonuspoäng till tentan sen. Just nu är jag då inte direkt upplagd för det. Men får gå dit och göra mitt bästa och hoppas på att jag kan koncentrera mig ordentligt för att knipa något poäng..

Jag hoppas på att få träffa Martin en stund sen. Egentligen så har jag väl inte tid, har ett PM som ska vara inne imorrn som jag inte e färdig med.. Men det vore verkligen skönt! Har ju vatt igång i 10 timmar sen.. Nog borde man förtjäna en liten belöning då?

En av anledningarna till att jag känner mig lite disträ och inte alls på humör idag är Tunabyggen. Jag ringde Felanmälan i augusti för att jag misstänkte jag hade mögel hemma. Sedan dess har jag ringt och tjatat för att få besked. Nu har jag i alla fall äntligen fått det. Men då fick jag besked om att det inte har någon hög prioritet utan kanske eventuellt kommer åtgärdas nästa år.. WTF!

Förutom det så känns det just nu som att många är väldigt tempramentsfulla vid den här tiden. Mycket snack och tjafs. Och det känns som att jag sitter mitt i allting. Inte att det blir snack på grund av mig, utan att folk vänder sig till mig. Missförstå mig inte, jag uppskattar givetvis att folk känner det förtroendet för mig att de kan vända sig till mig o litar på mig. Missförstå.. Ja, missförstånd e väl det som de mesta snacket och tjafset handlar om egentligen. Jag är ingen ängel, den som skulle påstå det känner inte mig ordentligt. Men jag vill väl. Jag vill att alla människor ska vara nöjda och glada! Även om det ibland kan kännas som något som är omöjligt att uppnå!

Nej, nu är det dags för mig att ta tag och försöka få lite gjort på mitt PM. Det är lunchtid just nu på jobbet så inte så mycket att göra. Sen borde jag börja koncentrera mig på duggan. NÅGOT poäng borde jag kunna skrapa till mig. Behövde få skriva av mig lite först..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback