Helg

Jahapp, klockan slog 11.30 vilket för mig innebar ett magiskt ord. Nämligen helg. Tjohoo! Det är fredag och jag slutade vid lunch. Eller, så trodde jag det skulle bli. Jag samlade ihop mina grejor och begav mig till skolan för att möta Martin. Vi skulle, som jag förmodligen redan nämnt ett antal gånger i det förra inlägget, köpa nya skor åt mig i Falun. Men tji fick jag!

När jag precis kommit till skolan och skulle börja leta efter hans lektionssal så ringer jobbet. De undrade om jag kunde komma tillbaka till jobbet. Dum är man ju inte, så självklart gick jag med på det. Pengar är ledordet för mig just nu. Pengar pengar pengar. Så nu sitter jag här igen, och jobbar. När klockan slår 14.30 gör vi ett nytt försök. Och ikväll är det gasque.

Rock on!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback