Äntligen!

Igår kväll kom älsklingen äntligen hem från Turkiet! Åhh som jag har längtat! Även om han bara varit borta i en vecka så har det sannerligen känts som mycket längre.

Först jobbade jag stänging, d.v.s. fram till kl 18.00. Sen satte jag mig på cykeln och trampade hem till hans föräldrar. Jag och Martins mamma, Eva, åkte så ut till flygplatsen för att möta grabbarna. Vem möter vi där om inte Martins mormor och morfar? Dessa har jag aldrig träffat tidigare och som jag förstod hade de ingen aning om mitt och Martins förhållande.. Inget konstigt med det, förhållandet är nytt och mina släktingar har nog heller ingen koll på de.. Men de var så mysiga! De påminde mig så mycket om min farmor och min mormor och morfar..

Sen åkte vi tillbaka till familjen Martin.. Fikade lite och kollade på lite bilder.. De va så härligt att sitta i soffan o mysa tillsammans igen! Har verkligen saknat det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback