Stressigt värre...

Jahapp, då har de gått en vecka sen jag sist skrev något.. Men till mitt eget försvar så har jag faktiskt varnat för de! Nu är det inte mer än en vecka kvar tills jag flyttar och jag känner att jag har massvis av saker att göra.. Hur ska jag hinna med allt?

Igår var det Kristi Himmelfärdsdag - d.v.s. helgdag och jag var ledig. Tror ni jag packade massa då? Nope.. Jag SOV! Jag som jämt brukar vara så pigg och ha svårt att sova.. Klockan var nästan 10 innan jag vaknade.. Vilket tillhör ovanligheterna..

Martin är på semester, på tal om ingenting.. Han stack till Turkiet en vecka med sin brorsa o några till.. Önskar att jag med hade kunnat åka iväg sådär.. 200 spänn betalade han för flyg och hotell inkl frukost.. Jepp, jag trodde först inte det var sant.. Men det var det.. Så just nu ligger han säkert på stranden och latar sig medans en annan sitter på jobbet och längtar efter lunchrasten..


Kommentarer
Postat av: Cecilia

ja, tänk om man bara kunde åka iväg sådär. Det hade inte varit fel att få komma bort lite iaf.

2009-05-22 @ 13:29:29
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback