Fullt upp..

Som det kanske har märkts så har jag inte varit så flitig på att blogga på sistonde. Detta pga flera orsaker.

Ny kärlek - Jepp, valborg blev det officiellt, jag och Martin är ett par. Givetvis vill jag umgås med honom en hel del.

Ny kärlek #2 - Jag är väldigt bortskämd som kan säga att jag har mer än en ny kärlek. Jag funderade fram och tillbaka om jag skulle åka och kolla på en katt eller inte.  Till slut bestämde jag mig som bekant för att ändå för att åka och titta på en katt. Föga förvånande så föll jag för det ulliga lilla charmtrollet med en gång. Sedan dess har jag funderat och letat efter grejor till min lilla Caesar (Sethos).

Ny lägenhet - Knappt 3 veckor kvar (!) nu tills jag flyttar. Känner att paniken börjar komma smygandes ibland. Jag har ju så mycket kvar att göra!

Nytt liv - Det låter kanske lite väl dramatiskt. Men det känns som att jag fått ett nytt socialliv. Har lärt känna massa nytt folk de senaste månaderna. Folk som man gärna vill försöka träffa och lära känna lite mer.

Summan av kardemumman är att jag har haft fullt upp. Och så kommer det förmodligen fortsätta vara de närmaste 3-4 veckorna. I alla fall ska jag när jag kommit hem lägga upp bilder på de nya kläderna jag köpte på Lager 157 i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback