Gräsänka...

Som bekant så är jag gräsänka i en vecka.. Nu har halva den veckan passerat och gissa om jag haft att göra! Hade stängning på jobbet i fredags - d.v.s. jobb till kl18. Sen träffade jag Anna och så käkade vi lite och kollade på film. Riktigt trevligt! En superhärlig person!

I lördags var det full rulle med att packa.. Nu är det ju en vecka kvar tills jag flyttar! På kvällen blev jag medbjuden till en tjejmiddag hos Jenny. Väldigt trevliga personer! Även om det kändes som en lite brokig samling - pojkväns kompis flickvän o.s.v. - och jag var väl den med minst koppling där kändes de som. Dessutom utan tvivel yngst. Inte för att det gör mig så mycket. Åldern spelar ingen större roll för mig, huvudsaken är ju personligheten. Men kände mig lite liten när de kom på tal om gamla moden, sådana som man själv inte har något minne av..

I söndags kände jag mig rätt seg.. Men fick ändå lite mer packat gjort.. Känns som att man bara packar o packar men aldrig blir klar! Arrgh! Jonas svängde förbi en stund för att hämta bordet jag lånade av dem i onsdags då jag hade knytkalas.. Vi var ute och gick en sväng i vattenparken.. Hoppas kommunen snart rensar upp i vattnet, det börjar se lite igenpluggat ut..

Just nu sitter jag på jobbet. När jag kommer hem väntar ännu mer packning.. Sen måste jag börja med flyttstädningen! Samma agenda gäller för mig imorgon, men då har jag inte öppning.. Då jobbar jag halvdag vilket kan komma väl till pass..

På onsdag jobbar jag stängning, sen kommer älsklingen hem från Turkiet! Yeei! Har en känsla av att jag nog inte kommer få så mycket gjort på torsdag.. Vill ju umgås o mysa med Martin när vi varit ifrån varandra en vecka..

För att sammanfatta min vecka som gräsänka - jobb, städning, packning och träffa några vänner..


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att jag är! ;)

fin blogg gumman!!



kramar

2009-05-28 @ 19:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback