Drygt

Sitter här på jobbet och längtar hem.. Egentligen skulle jag vart ledig idag, eftersom jag ska flytta till helgen.. Men så kom chefen igår och frågade ifall jag kunde rycka in 4 timmar idag då det krisade.. Svårt att säga nej som jag har så sa jag att det var ok.. Just nu är det väldigt lugnt på jobbet, och jag sitter bara och räknar minuterna tills klockan blir 12.00 så jag kan sluta och gå hem..

Idag har jag ingen lust med något känns det som! Vill bara hem, krypa ihop i Martins famn under en filt, med godis, Ben & Jerry's och en bra film..

Jag är trött, hungrig, väldigt lättirriterad och har ont i magen.. Dessutom fryser jag och är extremt sugen på just choklad och apelsinjuice.. Tre små bokstäver med stor innebörd, PMS. Inte min dag med andra ord....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback