Kondis

Nu börjar det bli lite smått dags för mig att börja komma iform tills jag ska ställa upp i tjejvasan. Vissa kanske tycker att det låter lite konstigt eftersom jag inte ska ställa upp förrän näst-nästa vinter. Men med tanke på att jag inte kan åka skidor så kommer hela vintern gå åt till att öva öva öva. För att orka med all träning jag kommer behöva så måste jag bättra på min kondis, som är under all kritik.

Eftersom jag cyklar till och från jobbet varje dag, så får jag automatiskt lite motion. Uppförsbacke har jag också, på båda hållen. Men har en känsla av att det inte kommer vara nog. I alla fall inte om jag ska orka med Hinkens och Hammes tempo.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Bara å sätta igång och träna. ;)

2009-06-22 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback