P&L

Nu är det Peace & Love- veckan. Jippie tänker många, åh nej tänker jag! Visst kan det vara mysigt med festival och allt vad det innebär. Men allt runt omkring känns mest drygt just nu. Kanske det beror på att jag inte ska gå på P&L.. Men blir lätt irriterad över att det verkar som att alla trafikregler upphör att gälla för de som tänkt gå.

Igår när jag skulle cykla hem från jobbet var det flera gäng som var påväg till campingen. Flera som gick i bredd på cykelvägen, inget fel med det, men när man plingar med cykeln så förväntar man sig att de ska akta sig, inte att det ska bli ännu svårare att komma fram.

Martin berättade att när han var ute och körde igår så var det flera som struntade i att gå vid övergångsställe eller som gick mot rött.. Jag är inte alltid en ängel i trafiken, men någon måtta får de väl ändå vara!
 

Kommentarer
Postat av: Martin

De e ju fulla allihopa, så de går inte o tänka logiskt just nu gumman:) Hade nog inte du heller gjort efter några glas seddu;)

2009-06-23 @ 12:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback