Ommålningen

Det tog två dagar för målarna att bli klara, och jag måste säga att jag är riktigt nöjd! Färgen är lite mörkare än jag minns den, gråaktig. Såå snyggt! Har dammsugit, torkat golvet och börjat damma av alla möblerna. Jisses vad smutsigt de blir när man får ommålat! Har i alla fall fått de mesta av möblerna på plats. Längtar tills jag köpt några av de nya möblerna!

Jag och älsklingen ska ta en tur till IKEA någon dag så jag kan kolla runt lite på hur de verkligen ser ut med färger och så. Weei! Och om det är någon som undrar, nej jag tvingar inte honom, han föreslog det själv.

Nu ska jag återgå till jobbet, samt till att sitta och längta efter solen som jag vet lyser så fint där ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback