Ommålning

Tjohoo! Igår ringde målerifirman som ska måla om min lägenhet och idag målar de om! Som jag har längtat! De ringde på dörren imorse vid 7.40 ungefär. Jag som sussade så sött med Martin vid min sida. Men ska inte klaga. Är bara glad att få lägenheten vidgjord! Känns som att det är först nu som man verkligen kan packa upp och komma till ro i lägenheten.

Jobbar fram tills 17.30 men längtar efter att få komma hem och se hur det blir! Det är löning imorgon också. Kommer nog ha svårt att låta bli att köpa grejor till lägenheten.. Men snart åker jag och älsklingarna åka ner till skåne. Dessutom har jag massvis med grejor redan! Måste få ordning och plats med dem innan jag skaffar mer..

Förhoppnings kanske röklukten försvinner också! Har haft ättika som stått och dratt i flera veckor för att bli av med lukten, men fortfarande så luktar de lite.

Äntligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback