Födelsedag

Igår var det den 4 juni. För 21 år sedan så åskade det rejält just den 4:e. För 21 år sedan var det en flicka som föddes, och den flickan var jag.. Nu har jag alltså fyllt kryssningsålder. Eller nåja, en del kryssningar får jag åka på i alla fall.

Jobbade hela dagen fram till 17.00. Sen mötte älsklingen mig utanför så åkte vi bland annat till Djurmagazinet så jag kunde handla lite grejor till Caesar. Vi ska ju hämta honom imorgon bitti, weiiii! Sen tittade vi efter lite smågrejor jag behöver till lägenehten och handlade lite mat.

En stund efter  19.00 kom Niklas och Sara & Lars på besök. Tanken var att vi skulle grillat korv, men vädret ville inte riktigt som vi ville. Vi fick använda stekpannan istället. Men det blev mysigt ändå! Kollade på Mr. and Mrs. Smith, käkade tårta chips och popcorn. En himla mysig och trevlig avslutning på födelsedagen!

Fick en jättefin blombukett av mamma och pappa innehållande mina favoritblommor - liljekonvaljer. Fick även pengar vilket kommer väl till pass nu när ja precis flyttat. Av älsklingen har jag fått veta att min present är middag och bio någon dag :) Mysigt värre!

Eftersom min cykel inte ville platsa på Martins cykelställ fick ja ställa cykeln utanför jobbet igår och följdaktligen sov jag hemma hos honom, eftersom de skulle ta lite tid för mig att gå till jobbet imorse. Ingen större lust att gå upp än tidigare än jag fick göra ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback