Tillbaka

Vi kom hem i förrgår kväll från vår Skåne-trip ner till mina föräldrar. Visserligen var vi bara där nere i några dagar, men känns som att vi hann med en hel del.. Vi var uppe hos min farmor och hälsade på och lämnade julklappen. Vi var uppe på Balsberget och gick med hunden, sen skulle vi grilla korv där men engångsgrilen ville inte som vi ville så de fick va så. Vi träffade min ena faster och en gammal gammal vän till familjen. Har även hälsat på en sväng hos mammas ena jobbarkompis för att titta på deras nya valp - Så otroligt söt! Vi har också hälsat på en barndomskompis med sambo. Kort sagt - en fullspäckad men härlig trip..



Vi var uppe hos farmor och hälsade på med Molle - min söta cockerspaniel som bor hos mamma.




Vi var hos mammas jobbarkompis och tittade på deras berner sennen valp - hon var så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback