Spruta

Idag var jag på vårdcentralen för att få min andra Gardasilspruta. Axeln ömmar men känns skönt att ha fått den nu i alla fall. Usch tycker verkligen inte om sprutor! Får rysningar bara jag ser en spruta på tv.. Hur i helsike klarade jag av att pierca naveln? Va sjutton tänkte jag med?

Eftersom min älskade Jonas vet hur jag känner när det gäller sprutor så var han så omtänksam så att han följde med mig dit så att jag kunde få hålla i hans hand. Gud vad jag älskar honom! Han är så otroligt omtänksam och gullig!

Nu är det i alla fall bara en Gardasil kvar, sen väntar Twinrex..

Kommentarer
Postat av: Johan

Sv>> Varför?

Jag tycker om dom :) Man ser ju så mkt då :)

2009-01-14 @ 21:26:31
Postat av: Cecilia

Och ni är ju bara för söta ihop! :)

2009-01-14 @ 21:30:26
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Ullis

kul att du har en blogg, dp vet jag vem jag ska följa sen;)

2009-01-15 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback