Romme

Idag var jag vid Romme Alpin och övade på att åka snowboard. Jisses, min balans är nog inte riktigt att leka med! Vet inte hur många gånger jag ramlade ikull.. Men sånt hör till, det vet jag. Hur som helst så klarade jag av att åka lift idag (Weeii)! Åkte först knapplift upp två gånger, sedan åkte jag sittlift två gånger.

En av gångerna som jag ramlade lyckades jag landa på knäet. Aj, vad ont de gjorde! Inte särskilt lyckat gjort.. Kommer säkert få ett fult blåmärke där sen. Det kommer gå fint med den rejäla träningsvärk som jag säkert kommer få imorgon. Men är ju klart ingenting som jag kommer dö utav.

Stackars Martin fick nästan dra mig ner längs halva backen.. Va nästan helt plant där så gick inte att få fart att ta sig fram med bräda. Så fick hålla i Martins skidstav medans han slet på, ungefär så som man sett föräldrar göra med sina barn. Tack för hjälpen Martin! Utan dig hade jag nog fortfarande stått mitt i backen.


Jag och en av Martins kompisar som var med, hade samma namn som min älskade sambo, Jonas.
Fotograf: Martin.

Kommentarer
Postat av: Ida

den klänningen är fortfarande till salu om nu allt går som de ska å jag får tillbaka min klänning av en tjej som lurat mig, mend en kanske är lite stor till dig (storlek 50) men den kan lätt sys in till 44 och ut till 54 :)



klänningen hittade jag i en modekatalog för brudkläder och är av märket forever yors ur deras kollectoin "informal bridals" =)



det är en mycket vacker klänning och jag rekomenderar verkligen de märket då deras klänningar är mycket slittåliga, å inte alls så jätte dyra !

2009-01-18 @ 22:29:37
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: ●•♥•● Fru, Ida Tallhed ●•♥•●

var med och tävla om en ny bloggdesign på min blogg. men skynda dig för att tävlingen avslutas imorgon redan.. kram.

2009-01-18 @ 22:30:31
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Daniel

Det är bra Martin får lite träning! :P

2009-01-19 @ 18:25:12
URL: http://danielhindrikes.se
Postat av: Martin

Haha ingen fara, blev en lyckad dag o du var ju riktigt duktig så fort du fick upp farten! Vänta bara till den vackra dag jag ska bräda mej nedför en backe:p Synd med knäet ditt bara:(



Du får väl lägga till bilden oxå om den dög...



Lust åka på måndag förresten?

2009-01-24 @ 13:37:23
Postat av: Cecilia

Mjo, bort från vardagen iaf. Nej, men mest ifrån skolan och allt folk där och lite så.

2009-01-27 @ 18:46:34
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback