Helgen

Nu har jag återigen haft tryck-stopp ett tag. Dagarna har kantats med en del jobb, men har även legat sjuk några dagar.
I helgen så var jag i Södertälje. Skulle passa brorsans lägenhet och katt, Molly. Egentligen skulle jag även passat på att träffa Isabelle på Allt om Bröllopsmässan på Factory Nacka Strand, träffat Jakob som är min sambos gamla klasskompis och träffat Sofia, en kär vän som jag lärt känna på BT. Nu blev det inte så, utan jag har legat i min brors lägenhet hela helgen då jag inte mått riktigt bra.

För att prata lite om mitt stora sällskap under helgen, Molly. Hon är en norsk skogskatt och verkar ha ett bestämt och lite skyggt förhållningssätt gentemot främmande människor. De första dagarna fick jag inte klappa henne. Mot slutet av helgen värmde hon dock upp och vågade inte bara ligga i samma soffa där jag satt, utan hon lät mig till och med klappa henne. Hon lät mig även ta några fotografier av henne..


Molly.



Molly.

Kommentarer
Postat av: ●•♥•● Fru, Ida Tallhed ●•♥•●

ja den serien är askul ! =)

2009-01-27 @ 18:26:51
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Isabelle

hellu, ja det var jättetråkigt att du inte kunde komma men vi ska så klart göra ett nytt försök :-D

vilken otroligt gullig katt. har suttit hos vetrinären på akuten i natt med vovven, han hade tagit min gubbes snusdosa och slukat innehållet , suck, så vi fick kräka henne, men nu mår hon prima igen :-)

2009-01-28 @ 09:35:24
URL: http://isabellehedman.blogg.se/
Postat av: Johan

Klappa katten :)

Sv>> Man ska inte göra saker i onödan ;)

2009-01-29 @ 14:48:35
URL: http://hamelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback