Goodbye my beloved BT

Nu kanske ni undrar vad BT är för något. BT är ett forum, en plats för alla bröllopstokiga damer och herrar att samlas. Man diskuterar inte bara saker kring bröllop, utan allt mellan himmel och jord. I en tid när jag mådde allmänt dåligt, var BT min fristad och tillflyktsort. Där har jag träffat på många härliga själar och kan uppriktigt säga att jag kommer sakna er allihop! Ni är ett härligt gäng.

I förrgår var det dags för mig att säga adjö. Nedan har jag hämtat lite av den respons jag fått på detta. Håller av er alla på BT, men kan ju inte göra hur långa blogginlägg som helst




2185 I förrgår - ID: 3288404 Anmäl inlägget
Citera inlägget Svara på inlägget paradisfågel

Nu tackar jag och bockar för den tiden som har varit. Han har lämnat mig, men ville inte försvinna härifrån utan att säga att jag uppskattar den tiden som varit - har haft väldigt roligt här inne med er alla!

Önskar er alla ett stort lycka till med allt ni har på gång! Ni finns i mina tankar! Skulle det vara någonting så kan ni nå mig via msn, har redan skrivit min adress. Ni är underbara!

Bamsekramar Anna




2188 I förrgår - ID: 3288571 Anmäl inlägget
Citera inlägget Svara på inlägget Humlan66 Humlan66 Offline
Paradisfågel

nej men lilla hjärtat vad säger du ??

Åhh men du ,, kram



2192 I förrgår - ID: 3288629 Anmäl inlägget
Citera inlägget Svara på inlägget Fenixx Fenixx Offline
paradis>> ÅHHH näää!! du kommer bli väldigt saknad, snyft!!





2197 I förrgår - ID: 3288657 Anmäl inlägget
Citera inlägget Svara på inlägget haennish haennish Offline
paradis: skickar massa kramar till dej gumman! Du får gärna inboxa mig din msn. Vi kommer sakna dej! KRAM





2208 I förrgår - ID: 3288926 Anmäl inlägget
Citera inlägget Svara på inlägget pandis81 Offline
Men snälla älskade du...
först börjar jag gråta när jag läser att det definitivt är slut och att du ska lämna oss här. Och sen när du skriver att du har något åt mig då har du gått för långt..
Jag har skickat ett mail till dig där jag har skrivit av mig lite. Och med adressen självklart.

Men jag tycker inte att du behöver ge mig något.
MEN OJ VAD JAG KOMMER SAKNA DIG HÄR.

Du finns i mina tankar eller säkert hos många av oss här nu under våran fortsatta tid av planering. Du kommer vara saknad. men vi finns här om du behöver oss... ALLTID.



2209 I förrgår - ID: 3288932 Anmäl inlägget
Citera inlägget Svara på inlägget pandis81 Offline
Hej tjejer

Jag har inte orkat att läsa igenom allt efter helgen. Men jag är inne och läser så gott jag kan.
Nyheten om att paradis lämnar oss slog mig hårt. Är jätteledsen för det.



2231 Igår 11:27 - ID: 3290247 Anmäl inlägget
Citera inlägget Svara på inlägget  MissMijah Offline
 Men älskade Anna vännen! Vad ont det gör i hjärtat nu!

Jag finner inga ord, men jag tänker på dig så mycket! Jag kommer att sakna dig här inne. Men vi har varandra på Msn ju.

Finns här dag som natt om det är något! vad det än må vara! Glöm aldrig det!

Saknar dig! det finns inga ord som kan ta bort det onda. och jag vill inte komma emd några klyscher heller. Kan bara säga att jag vet hur du känner! Allt kommer att ordna sig förr eller senare, det ska du se!

pussar och kramar!



Önsker er alla all lycka i världen! Ni får gärna höra av er och berätta hur era planer fortlöper.. ♥ Tack för all vår tid tillsammans

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: haha ja, jag har ju det :) Skönt med lite ledighet, men måste plugga en massa :( Vi får försöka hitta på något sen efter all praktik. Kram

2009-02-20 @ 22:33:40
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Isabelle

ja BT är verkligen beroende framkallande, du vet ju vart jag finns och jag vet vart du finns..nu ska jag göra klart min inlämning som ska lämnas in i kväll, sen blir det valpkurs igen , ska se om jag hinner lägga in några nya bilder idag också, hoppas du mår bättre.. kramar

2009-02-22 @ 07:19:06
URL: http://isabellehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback