Bröllopsmässa

Förra helgen var jag, Cissi och Emmeli på Bröllopsmässan på Haganäs, utanför Borlänge. Måste säga att det var väldigt trevligt att umgås med dessa bägge töser! På själva mässan ställer jag mig lite mer frågande. Det var väl inget fel på mässan så, jag trodde bara att där skulle vara lite mer..

Under modevisningen lät jag Cissi leka paparazzifotograf och här är ett urval av bilderna som hon hann ta åt mig innan kameran mystiskt la av för oss...för att sedan börja fungera igen när vi kom ut till bilen..




En av de, som jag tyckte, finare klänningarna..





Har hela tiden varit insnöad på att ha håret löst, men såg några väldigt fina uppsatta frisyrer.





Tyckte det var väldigt stilrent, men tänk er med lite rött i istället. Mucho bueno!





Här är de två brudnäbbarna som enligt mig stal hela showen! De var såå söta!




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Brudnäbbarna var så söta! :) Ja det var kul och fina klänningar såg man massor :)

2009-02-07 @ 15:53:28
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback