Tisdag

Snöflingorna dalar sakta ner utanför fönstret, det har snöat hela dagen idag! Som jag har längtat! Snart öppnar de förhoppningsvis backarna. Enda nackdelen med snön är att det idag var lite besvärligt att ta sig till skolan. Plogbilarna hade inte hunnit ploga överallt, utan en liten bit blev jag förföljd av en. Nåja, det kändes så i alla fall. Halt var det också! Hoppas de sandar tills imorrn! Egentligen är det väl inte särskilt svårt att cykla till skolan. Men eftersom min handled fortfarande behöver vila så blir det lite knepigare. Har inte tillräckligt bra balans att cykla med en hand när det är halt.

Har suttit en stund nu och funderat på bloggdesign. Hinken ska hjälpa mig imorgon att lägga upp en, ifall de nu går. Har i alla fall gjort ett par designer som jag kan tänka mig. Inte det jag egentligen skulle göra idag, men behövde lite paus. Har försökt bli klar med mitt praktikfall i Extern redovisning. Körde fast när jag skulle börja skriva en kortfattad analys av lönsamhet, likviditet ovh finansiering. Helt blankt i hela skallen! Har till slut fått till några ord i alla fall. Tänkte försöka skrapa ihop några till innan jag kryper till sängs.

Den där underbara julkänslan har infunnit sig igen! Går runt och nynnar på olika jullåtar. Dean Martin och Bing Crosby är några som ger mig ett leende på läpparna. Dags för mig att krypa till kojs. Skola imorgon. Inlämning av praktikfallet i extern redovisning och dugga 2 i linjär algebra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback