Ont

Nu har de gått över en vecka, o jag har fortfarande ont! Inga tecken på att smärtan har minskat heller, den har nog nästan ökat istället.. Ringde till vårdcentralen igår.. Fick höra att de tyckte jag skulle boka tid hos en sjukgymnast så de kunde titta på de.. Igår fick jag tag på EN sjukgymnast av flera.. Hade ingen tid förrän i nästa vecka.. Vänta i 1½ vecka? I helvete heller! Har nu på morgonen återigen ringt till sjukgymnaster.. Fick tag på en annan idag.. Som hade tid i slutet av veckan! Hurray! Så på fredag, efter jag lämnat in min stackars lilla kronprins till sin doktor, ska jag till sjukgymnasten..


Pain lets us know we are alive




Kommentarer
Postat av: Cecilia

det där men att det gör ont i handleden, tro mig när jag säger att jag vet hur det känns. Har själv haft så ont så jag inte kunnat röra dem (båda två alltså) och fick en tid 1-2 veckor efter att jag hade ringt. När jag kom dit kollade de lite och sen fick jag börja på sjukgymnastik (som jag tyckte hjälpte pytte lite, men men) Hoppas att dina blir bra snart.

2009-12-08 @ 13:32:27
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback