Uppdatering lägenheten

Det har hänt en hel del här i lägenheten sen sist jag skrev.

♥ Nu har alla flyttkartonger som ska packas upp packats upp.

♥ Jag har fått upp hyllor och min fina spegel på väggen. Fläkten hänger i taket och svalkar när det behövs. Mamma och pappa kom upp en helg i slutet av juli och hjälpte mig få upp hyllor på plats.

♥ Jag har även införskaffat mig en annan bokhylla. Köpte den begagnat av en jobbarkompis för 600 kr.

EXPEDIT. Finns att köpa hos IKEA för 1195 kr.

♥ Jag har även införskaffat mig ett datorbord. Detta håller jag på att slipa och sen ska jag antikbetsa det. Även detta datorbord är begagnat.

Nu är det bara lite smågrejor, som soffa till exempel, som ska inhandlas. Jag ska även sätta igång och fixa i ordning i förrådet någon dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback