Uppdatering jobbet

Nu när jag tänkte berätta lite hur det går på jobbet så kommer min lilla pälsboll och stället sig på tangentbordet. Skulle jag publicera vad han har "uttryckt" sig om saken så tror jag inte att någon skulle bli klok på det.

Det går ganska bra på jobbet. Jag har bra arbetskamrater och för det mesta är det intressant och på sitt sätt väldigt givande. Jag har aldrig förr varit i kontakt med så olika typer av människor, från så många olika delar av världen under samma dag, eller samma vecka heller för den delen, som när jag började jobba.

Jag känner att jag börjar tappa min engelska mer och mer, kanske är en engelska-kurs till våren något att tänka på för att fräscha upp de gamla geniknölarna?

Jag hoppas på att få fast jobb innan året är slut. Sen får vi se vad som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback