Uppdatering skåneresan

I ett tidigare inlägg lovade jag att jag skulle lägga ut lite bilder från när jag, Martin och Caesar var i skåne. De som känner mig vet att för mig är löften värdefulla och jag försöker i största möjliga mån alltid hålla vad jag lovar. Här kommer nu alltså bilderna, även om de är väldigt försenade.


Jag och Caesar på nedresan.



Vi tog färjan över en dag til Helsingör tillsammans med mamma o pappa. De skulle sedan vidare neråt i Danmark för att träffa några av mina släktingar. Jag och Martin strosade runt lite i Helsingör och njöt av vädret och en god pizza.


En dag träffade vi Stefan, en gammal klasskompis från Söderport, och tog en fika på Darins. Sedan promenerade vi ner till Södertorg och Söderport.


Givetvis hälsade vi på hos min farmor, en självklarhet för mig varje gång jag kommer hem.


Vi var även inne på Kristianstadsdagarna - ett måste! Ena kvällen var vi först hos Ullis och Håkan, sedan drog vi till öltälten. Langos och folkmyller. En annan kväll var vi hos Sandra och Patrik, sedan traskade vi in till Stora Torg och lyssnade på Rix FM festivalen.

Som alltid när jag åker hem och hälsar på känns det som att tiden gick alltför snabbt. Varje gång jag åker därifrån fylls jag av en saknad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback