Helg och julstämning..

Åker till Mora ikväll 20.12 så kommer dröja ett par dagar innan jag uppdaterar min blogg nästa gång. Vi ska upp till Jonas mormor och morfar för att hälsa på.

På lördag är det Lucia och då ska vi till kyrkan för att lyssna på när Jonas lillasyster sjunger. Önskar henne lycka till redan nu!

Min julstämning är just nu ganska så hög. Det är kolmörkt utanför fönstret, på jobbet är adventsljusstakarna tända och det snöade när jag gick till jobbet. Just nu känner jag bara för att gå hem, skruva upp ljudvolymen till nån typiskt "julig" låt, baka lite julgodis och pynta hela lägenheten med tomtar. Hm, undrar just vad Jonas hade tyckt om det..

Den nytillskottet med snö har även fått det att klia i fingrarna efter att ta med min nya snowboard ut i backen för ett provåk. Förhoppningsvis får jag möjlighet till det i nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ni får ha så roligt! :)

2008-12-11 @ 22:49:28
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback