Heder åt Leksand Stars

Kollade på Leksand-AIK på tv i fredags. Vill ge en eloge åt Leksand Stars för deras klass. Var själv inte på plats där denna match utan fick nöja mig med att se den genom tv-rutan.. När jag fick se hur Black Army betedde sig kände jag mig glad över att jag inte är en AIK-supporter. Hade jag varit de hade jag skämts innerligt för mina medsupporters. Istället kunde jag glädja mig över att trots att Leksand förlorade, så sjönk inte supportrarna inte så pass lågt att de kastade in saker på isen eller, vad jag tyckte det såg ut som, försökte riva hallen.. Så all heder åt Leksand Stars!



Kommentarer
Postat av: Daniel

Det är då supportrarna som har elitserieklass i Leksand. Resten av Leksand är katastrof.

2008-12-15 @ 09:08:42
URL: http://www.danielhindrikes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback