2:a maj 2013

Vilken otroligt äcklig frukost! En trist omelett i tomatröra tillsammans med en bleka och gråaktig korv. Så oaptitligt att jag struntar i min frukost.
 
Inte särskilt aptitretande frukost!
 
Minibuss till hotellet. Blir att vila ett tag sen en promenad via Himmelska Fridens torg med allmän fotostund. Målet med destinationen var Qianmen och vimlet av små krimskramsbutiker som säljer smycken för en billig peng. Var ganska mycket folk vid Qianmen så blev inte kvar så länge. Stack istället vidare med taxi till Bairong. Delade upp oss så grabbarna gick åt ett håll medan jag och Sanna gick åt ett annat. Vi återsamlades någon timme senare för att fika lite - Chocolate Oreo Ice Tea för mig, vilket är ungefär som en slush med svag smak av Oboy.
 
Martin och Marcus ser lite svettiga ut av den starka maten på Yippin.
 
 
Efter fikapausen var det dags för mer shopping, nu på Hongqiao. Var mest jag och Martin som shoppade. Tog lunch på KFC förutom Niklas och Håkan som såklart skulle äta på Donken. Middag intogs på Yippin, en kinesisk snabbmatskedja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback