Ressugen

Det kliar i fingrarna att beställa en resa. Är så ressugen så jag tror att jag kommer spricka snart! Tänk att ligga på en strand, utan några bekymmer. Bara sol,bad och snorkling. God mat. Njuta av livet. Åh, om man bara kunde få åka till ett ställe som på bilden nedan, Isla Mujeres i Mexico. Vita stränder, blått vatten, snorkling. Eller till Puerto Morelos, en liten fiskeby även det i Mexico.
 
Isla Mujeres, Kvinnornas ö enligt Ving.
 
 
 
Eller varför inte en storstadssemester? Blir väl inte direkt något med sol och bad då, men tänk vilken upplevelse att få strosa runt i Central Park, New York när löven glänser gyllene i solskenet en varm höstdag. Ta med sig fika från Magnolia Bakery.
Central Park, New York.
 
 
 
Det måste i och för sig inte vara någon långväga resa. Skulle mer än gärna kunna tänka mig att exempelvis åka tillbaka till Pefkos. Blev helt förtrollad av den lilla byn sist vi var där. Vi hade en underbar utsikt över hela byn från  vår balkong. Fin sandstrand och en härlig atmosfär.
 
Balkongfrukost, Pefkos, Rhodos.

Kommentarer
Postat av: Fru Högstadius

Skulle också vilja ut och resa men det får vänta. Känns som det händer för mycket här hemma just nu (även om det då skulle vara skönt att bara få sätta sig på ett plan och njuta ett tag). men till nästa sommar kanske det skulle passa, själv skulle jag vilja tillbaka både till Thailand och till cypern så snart det bara går.

2013-06-25 @ 09:56:08
URL: http://fruhogstadius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback