Tuesday

Packar, pluggar och planerar. De 3 P:na som är viktiga när man ska ut och resa. Eller? Nåja, är iaf ganska säker på att Facebook inte ingår i det där.. Med andra ord är det dags att logga ut och göra lite av det jag säger att jag gör. Ska iväg och träna med Sanna ikväll så vill helst få så mycket som möjligt klart innan dess. Tänk, nu är det inte många dagar kvar innan jag, Martin och Caesar sätter oss på det där förbaskade tåget och reser ner. Har ingenting emot att resa, men eftersom resan involverar SJ så förutsätter jag att den kommer bli längre och drygare än planerat.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha, vad jag skrattade åt sj, längre och drygare resa :D hoppas ni fick en skön resa och att allt rullade som på räls ;)

2011-09-29 @ 09:10:45
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: kerstin

längtar tills ni kommer ring om ni blir sena

2011-09-29 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback