Planning friday

Fredagseftermiddag. Sitter hemma och kikar igenom mitt schema lite. Det har kommit en hel del förändringar på de senare kurserna mot när jag kollade sist (i förra månaden). Framförallt har det plockats bort flera timmar. Man får väl hoppas de inte blir en sån där kurs där den som har planerat är tidsoptimist. Naturligtvis är det lätt att göra fel, men måste säga att det känns bättre att ha lite fler föreläsningar än att man upplever det hela som stressigt.

Tjejkväll med Sanna o Nattis ikväll. Martin är i Stockholm på gasque. Lite take out och nån bra film. Men först ska jag läsa lite mer i min Lean-bok. Min plan är att jag ska ligga några veckor före i den kursen. Har lämnat in quizz 1, vilket är som en dugga eller mini-tenta om man så vill. Tänkte satsa på att lämna in quizz 2 under nästa vecka och quizz 3 absolut senast innan vi åker hem från Kristianstad. Kanske borde förklara att quizz 1 skall vara inne senast nu på söndag, quizz 2 ska vara inne senast andra oktober (när vi är nere i Kristianstad) och quizz 3 den dagen vi flyger hem från Rhodos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback