Lördag

Skidor på tv. Då var säsongen officiellt igång. Ska hålla på med lite skolarbete idag också. Har legat hela veckan på grund av min förkylning. Uggh! Ligger ganska mycket efter känns det som. Eller gör jag det?
På måndag ska vi på bia. Breaking Dawn med Sanna, Marcus, Martin, Kakan och Lasse. Ska bli kul! Är väldigt länge sedan jag var på bia senast.
Har fått tummen ur arschlet och kollat upp färdmedel för Tjejvasan 25 februari. För sent ute. Skulle väl bokat med en gång efter att jag anmält mig i somras förstås. Det är väldigt lätt att vara efterklok. Får flörta lite med Martin och hoppas på att han ställer upp o kör mig dit. Annars får jag väl åka till Mora fredagkväll och sitta på station hela natten eller något.
Vinterstudion mellan damernas och herrarnas - ska passa på att plugga lite. För vill ju inte missa Northug.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, hoppas du piggnat på dig. Skidor är inte min starka sida, eller ja jag kan småkika lite men ingen jag följer. Men det är ju alltid trevligt att se utförsökningarna eller slalom, men långskidor? Det händer ju inget ;)

puss

2011-11-24 @ 08:22:04
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback