Peace and Looooooove

Peace and love är igång på allvar. Tyvärr måste jag säga att den redan kantas av våldtäkt och diverse annan skit. Alltid några skitstövlar som ska förstöra!
Det bidrar ju inte direkt till att man känner sig säker som tjej. Som tur är så har jag massor av kompisar att gå med så jag kommer aldrig (förhoppningsvis) att vara ensam. Dessutom har jag cykel, vill nån jävel mig nåt är de bäst de springer på om de ska hinna ikapp!
Mamma, detta är till dig: DU BEHÖVER INTE VARA OROLIG! JAG BOR INTE PÅ CAMPINGEN!!!!!
Nu väntar jag på att Martin ska komma hem och grilla hamburgare. Niklas skulle komma hit nu vid sex och sen ska vi hämta ut banden innan Sahara Hotnights spelning. Stackarn vad han blir medsläpad på mycket! Men jag är glad att jag slipper gå ensam :)
Ska möta upp Nattis, Ewwe och eventuellt Darja och eventuellt Susanna med kompis. Niklas borde trivas som fisken i vattnet med massa tjejer runt sig? Uuuuuuunderbart väder har vi i alla fall! Över 30 grader och sol, vad mer kan man begära?
Har redan missat två föreläsningar jag tänkt o gå på, Tina Thörner och Paolo Roberto. Men på lördag är det Jesse Jackson och det tänker jag då inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback