Måndagstrött

Det känns ganska tufft att gå upp idag för att gå till jobbet. När jag väl e där kommer tiden gå jättefort, det vet jag. Men det känns på något sätt som att helgen har missat mig lite granna. Tog en omväg kanske?
Tentan i lördags gick sådär. Frågorna va lite klurigt ställda och det kom massa frågor på sådant han inte ens gått igenom. Det blir så ibland. Nej, det jag tycker gjorde att den gick sådär va att jag inte hann färdigt. Det var flera frågor som lämnades oskrivna på tentan kl14 i lördags när vi va tvungna att lämna in. Crap! Så var de ju för betydligt fler än mig av vad jag förstod på snacket efteråt. Men det ändrar inte att vi hade 10 frågor (med massa delfrågor) och att godkänt ska ligga på 60 av 100 poäng. Good luck! Har man tur är han generös i rättningen och att jag dessutom lyckats pricka in och svara på de delfrågor som ger mest poäng.. Eftermiddagen spenderades sen med att laga min cykel som haft rejäl punka.
Igår tvättade vi och var runt i halva Borlänge; Biltema, Jysk, ÖoB, Apoteket, ICA och Willys. Har haft slösarbyxor på mig som mamma skulle säga. Dock var det välbehövliga saker. Ska försöka bli färdig till att lägga upp lite bilder redan idag efter jobbet.. Om jag kommer ihåg dvs.
Igårkväll satt jag, Martin, Håkan och Peter på Tzatziki. Var länge sen jag åt där. Gott var det, kanske inte lika mkt mat på tallriken som förr, men mätt blev man i alla fall. När Lasse och Niklas kom drog vi över till bian. Pirates. Filmen var väl bra, helt okay. Men om man skulle välja ut en av de fyra filmerna är nog inte denna min absoluta favorit. Man ser ju klart en helt ny sida av Jack Sparrow, det gör man ju. Men jag vet inte...
Imorgon kommer bli en intensiv, minnesvärd och underhållande dag! Ska flexa ut från jobbet för sen drar jag och grabbarna till Stockholm! Linkin Park väntar på oss i globen! Wiie! Naturligtvis ska vi inom IKEA i Uppsala när vi ändå åker förbi ^^ Har handelslappen redo hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback