Födelsedag

Jahapp, då var man ett helt år äldre. Fast det känns ju inte riktigt så. Känns mer som att jag fått presenter utan att riktigt veta varför... Fina presenter är det också! Har jag verkligen förtjänat allt det här?
Ett 3d-pussel på den kinesiska os-byggnaden Bird's Nest. Riktigt coolt. Lite svårare än vanligt pussel också eftersom det skiftar färg/bild när man rör på bitarna. Dels visar den Bird's Nest på dagtid, med klarblå himmel och fåglar i skyn. Dels så visar den Bird's Nest kvällstid, med massvis fyrverkerier. Kanske olika scener från invigningsdagen?
Har även fått ett picknick set, alltså plastmuggar, plasttallrikar o plastbestick. Kan säkert komma till pass nån gång :)
En gräddvit keramikskål med blommor på. En påse lösgodis med choklad samt en påse nötter.
Fyra marabou chokladkakor.
En peace and love-biljett. Nu blire party!
Blommor
Nagellack
Kanske den finaste av allt - en Bukowskinalle :D
För den som inte vet så tycker jag om nallar. Inte så att jag samlar så jag har hundratals. Men jag har ändå ett par-tre-fyra stycken. Har ju en Bukowskinalle nu. En Teddybjörnen Fredriksson, en Miranda, och kanske den speciella, min rosa nalle som jag fick av min bror den dagen jag föddes. Jodå, den är fortfarande vid liv. Lappad och lagad kanske. Men den ligger nerpackad nere i förrådet någonstans i sitt nattlinne med drakar.
Har sedan tidigare fått ett presentkort på Intersport av bror min och hans sambo. Fast det har jag redan handlat upp. Köpt mig ett par handskar till när jag gymmar, så jag slipper få fula förhårdnader och få ont i händerna. Svarta och rosa.
Har fått pengar av mamma o pappa till att köpa mig lite bakgrejor. Men med tanke på summan skulle det nog bli så mkt bakgrejor att jag inte får plats med allt. Kanske köper mig något nytt pussel eller så också.
Vill tacka alla som varit med och gjort gårdagen lite mer ovanlig än andra dagar. Och tack för alla gratulationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback