Onsdag

Nu var det återigen länge sedan jag bloggade. Har i ärlighetens namn inte haft tid. Det är ganska så mycket som ska hinnas med före julen. Julklappar ska inhandlas och slås in, julgodis ska bakas, skolarbeten ska skrivas liksom tentor. Sen vill man ju gärna hinna med och träna lite också.
Tränade faktiskt igår, på gymmet. Så har en rejäl träningsvärk i hela kroppen idag. Träningen börjar faktiskt ge lite resultat! Pepp!
Fick flyga (med Martins bil) till skolan idag. Hade ju glömt mitt usb-minne i skolan i måndags upptäckte jag. Som tur var så är det någon vänlig själ som hitta minnet och lämnade in det till receptionen. Den var visserligen stängd idag, men en som arbeta på högskolan öppnade upp så vi kunde kolla om minnet fanns där. Vilket det gjorde! Detta gjorde hela min dag! Minnet i sig är kanske inte så viktigt, sådant kan man alltid skaffa nytt. Men det man har på minnet däremot!
Har kokat knäck och tagit en härlig uppfriskande promenad i snöfallet. Just nu sitter jag med ett PM-arbete. Eller, jag har just suttit en stund och arbetat med PM:et. Överväger starkt att ta en paus och kanske lyxa med ett bad?
Imorgon bitti är det yoga kl 7, så får gå upp ganska tidigt. Sen kommer mamma o pappa framåt kvällskvisten. Och jag ska jobba vidare på arbetet! Det är mycket som ska hinnas med som sagt, har ett grupparbete i ett annat ämne också. Jaja, dags att återgå till EMU och euro-krisen. Det är väldigt intressant så önskar egentligen att man haft ännu mer tid på sig så man kunde följa utvecklingen längre. Men man kan ju inte få allt här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback