Shopping

En av de underligaste tillfällena jag varit på Willy:s måste nog vara idag. En gammal gubbe kom fram till mig,
"du ursäkta, jag måste bara få säga en sak". Jag förväntade mig att han skulle säga något om att jag hade en stor reva i mina strumpbyxor eller skulle fråga om jag visste var någonting fanns inne i butiken.
Du ser väldigt bra ut.... Du är jäkligt snygg. Jisses vart kom den här snubben ifrån?
Jag har jobbat med sånt vet du... Är det här nåt skämt? Var inte dolda kameran på 90-talet?
Alltså, jag har jobbat med att bedöma mannekänger vet du. Okay, han måste ha rymt nånstans ifrån. Ta det lugnt, le vackert så du kan backa långsamt undan utan att han märker något och spring!
Dina ben är bland de finaste jag sett. Vart faan är utgången?
Hej på dig! Vänta lite nu, vad hände egentligen? Gubben vänder sig ju sig om och går.. Puh! Men... Va faan? Hur går det här ihop?
Säga vad man vill om Borlänge, men det är speciellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback