Samtal

Jaha, då är det väl dags för mig att avslöja vad telefonsamtalen som jag skrivit om tidigare egentligen handlar om. Jag har inte vunnit på lotto, och jag har inte blivit uttagen till Idol eller nåt annat sådant trams.
Det har gällt jobb. Sommarjobb. Det första samtalet var från Uniflex gällande ett vikariat hos en av deras kunder som jag sökt. Var till Uniflex för intervju och de ringde faktiskt idag och ville berätta att deras kund ville att jag skulle komma till dem på intervju.
Det andra telefonsamtalet gällde sommarjobb på SSAB. På deras ekonomiavdelning faktiskt. Var där på intervju igår och väntar besked från dem idag.
Nu får tiden utvisa vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback