GT/GDs och BESTs aktivitetsdag

Då var Ovve-veckan slut. GT/GD hade sin aktivitetsdag i förrgår. Men eftersom jag var på kalas så missade jag deras aktiviteter. Det jag hörde från mina vänner var att de hade gjort det bra.

Igår var det vår tur. Tyvärr så dök det upp lite folk. Så pass lite att istället för att ha sex grupper så hade vi två.. Dessa båda grupper fick (tro det eller ej) faktiskt lika poäng. Därför beslöt vi oss för att tilldela vårt pris, ett svärd (är ju riddar-tema på n0llningen till hösten), till den grupp som hade procentuellt flest av sina maasar med. Vilket utan tvivel var Bergs.

Måste säga att det var lite svårt i början att komma in i maas-rollen. Men när man väl kommit in i den så var det svårt att komma ur den.  Pratade "maas-dialekt" hela kvällen igår. Tror inte Martin var så förtjust i detta. Han såg då inte alltför nöjd ut. Hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback