Dubbelt upp = dubbelt kul?

Nu har vi äntligen bokat! I påsk bär det av! Dubbelkryssning var ordet. Först åker vi till Tallinn, spenderar en dag i hamn där. Tillbaka till Stockholm och en heldag där innan vi hoppar på nästa kryssning som går till Riga. Även där får vi en heldag. Påsken skall maxas!
A-hytt inkl buss för 440 kr /person. Totalt för båda kryssningarna alltså. Life is goooood. Det kommer bli intensivt och kul.
Men innan dess är det massa festligheter här hemma. I övermorgon skall jag på Ovve-sittning. Efter sittningen är det tenta-fest. Hur ska man orka? Dugga morgonen efter. Som tur är så kan man ju alltid sova efteråt. Hihi!
Ovve-sittningen är inledning på ovve-veckan. Ett tillfälle att träna på att vara maas. Inför n0llningen till hösten. Kommer kännas väldigt konstigt att kalla någon med samma rang för n0lla. Men kul kommer det bli även det!
Den 15:e är det ännu en sittning, B.E.S.T.-sittning. Det är den sektionen jag tillhör. Enbart B.E.S.T. till dem B.E.S.T.a ;) Martin skall inte med verkar det som. Han ska på sittning med sitt program dagen efter, vårphlödet. Egentligen skulle väl jag också vilja följa med. Men blir för mkt med tre sittningar på en månad, massa kalas och dessutom vår semester. Ser dollartecknena rulla framför ögonen.
Martins morfar firades förra helgen, dagen innan vi åkte på Cinderella-kryssningen. Martins pappa fyller år i nästa vecka. Gissar på att han kommer firas nästa helg. Helgen efter det är det ingen mindre än Martin♥ som fyller år. Som sagt, massa kalas! Vilket påminner mig om att jag måste fixa Martins födelsedagspresent snart. Det är tur att han är så mycket i skolan för då har han ingen aning om vad jag har för mig här hemma. Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback