Blands aktivitetsdag

Är uppe med tuppen idag. BEST-möte kl9 i skolan. Måste se så att allt stämmer inför våran aktivitetsdag imorrn. Ikväll ska GT/GD ha sin aktivitetsdag. Något jag kommer missa då jag ska på kalas.
Igår hade Bland sin. Måste säga att det var helt annorlunda mot vad jag hade väntat mig. De hade "Fångarna på Mångatan" med mat-tema! Det var riktigt kul ända tills de avslöja att vi skulle äta upp varandras pizzor. Något som vi inte kände oss alltför manade att göra. Vilket ledde till att vi valde att lägga oss i den grenen. Vi vann ändå ;)
Borde kanske tillägga att ingredienserna på exempelvis vår pizza var: Tomatsås, kaviar, advokado, polkagrisar, lingonsylt och kolasås.
Man fick ingredienser tidigare under andra deltävlingar och alla ingredienserna skulle användas. På det stora hela gjorde de väldigt bra ifrån sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback