Strödag

Har en riktig strödag idag. Vaknade imorse av att jag blev omstoppad av en kostymnisse (Martin). Vaknade igen 1½ timme senare, grävmaskiner utanför lägenheten. Yippie! De håller på att gräva upp våran parkering för att göra den större, vilket behövs i och för sig. Frukost, plugga lite. Leta runt efter en frisyr till fredagen. Plugga lite till. Träna lite. Kolla lite på tv. Lite mer plugg. Lunch. Plugg. Tv. Träna lite till.

Nu ska jag ge mig in på att färga mitt hår. Huga! Hoppas på ett hyfsat bra resultat, dock inte helt säker på färgen. I vissa lägen önskar jag att jag var lite bättre på det här med hår. Hår, naglar och make-up. Men jag får väl skylla mig själv som aldrig orkat lära mig eller bry mig tillräckligt förut. Lever ju ändå ^^

Martin är iväg på studiebesök så jag är själv hemma med Caesar hela dagen. Funderar på att ut o gå en vända före färgningen. Ikväll hoppas jag på att få besök av Garfield, ska nämligen göra lasagne!

Nej, bort från bullret en stund - en promenad blir de!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tjoho! hoppas allt är bra med dig.

hur blev håret??

hoppas det går bra med skolan, själv har jag börjat med en juridikkurs den här terminen och lyckats få G på de två första inlämningarna, så än så länge rullar skolan på. Dock fick jag inget csn bidrag men de kommer att skickas ut så fort mina poäng börjar rulla in.

Puss

2010-09-21 @ 14:25:36
URL: http://isabellehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback