Lördag

Det är mycket som händer just nu. Mamma och pappa är på Kreta och semestrar. På måndag åker Martins mamma och pappa till Cypern. Ett himla farande på våra föräldrar måste jag säga, men jag unnar dem det!

Jag och Martin ska åka till Lima idag. Vi ska till Håkans sommarstuga. Wihoo!

Söta Isabelle går och gifter sig idag! Inte var dag en flicka gör det. Jag önskar henne och Per all lycka i framtiden! Jag vet att de kommer få en alldeles underbar och minnesvärd dag idag! Jag är så glad för deras skull!




Kommentarer
Postat av: lsabelle Högstadius

Tjoho, vi fick en underbar dag, vänta bara tills det är din tur, det är helt klart värt all planering, även om jag den sista veckan totalt struntade i hur det skulle gå, jag ville bara få det gjort. Och nu är det över ♥. Nu fattas det bara att röja upp i lägenheten och försöka hitta en plats för alla presenter. Sen boka en bröllopsresa.



pussssss

2010-09-27 @ 18:49:39
URL: http://isabellehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback