Tenta


Har min första tenta på distans idag - organisationsteori. Måste säga att det har sina fördelar med distanstentamen. Min tenta är uppdelad i två delar. Ena är sant/falskt frågor eller flervalsfrågor. Den andra delen är diskussionsfrågor. Mellan d båda delarna har jag möjlighet att ta paus, flera timmar om jag vill det. Lite annat än när man sitter i salen och får eskort när man ska på toa..

Har redan gjort första delen, kändes riktigt bra. Var den delen jag var nervös inför. Men fick full pott på det! Tjohoo! Den andra delen kommer det ta längre tid innan jag får svar på, eftersom läraren ska rätta den och inte datorn.

Det enda som bekymrar mig med del två är att vi fått en gräns på hur mycket vi får skriva på varje fråga, 250 ord. Med andra ord finns det inte mycket plats för allting som cirkulerar i min skalle. Oh well, nu - frukost! Sen - vidare mot oanade teoritiska problem.


Tjolahoppsan tjolahejsan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback