Hes

Omtentan i förrgår kändes verkligen inte bra. Hade inte pluggat ordentligt. Har ingen annan att skylla än mig själv. Jaja, jag får väl satsa på ännu en omtenta i augusti sen.

Vad som känns ännu värre är att jag är hes så in i bänkens. Har redan varit flera som påpekat att jag är hes. Som om jag skulle missat de. Jag vet att jag själv ibland är en mästare att påpeka det uppenbara. Men komigen nu.

"Är du hes?"
"Va? Jag? Nej, du måste skoja"
"Nej jag lovar, du är hes"

Jag menar, hur troligt är det att den konversationen NÅGONSIN skulle äga rum NÅGONSTANS?

Nu väntar jag på att få lunch så ja kan hälla i mig lite hostmedicin. Vissa överdoserar knark, vissa tabletter, jag överdoserar te med honung och halstabletter.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback