Fredag


Sitter på jobbet som omväxling, försöker få lite plugg gjort. Men det går långsamt. På tok för långsamt. Har tenta nästa fredag så det börjar bli dags för mig att plugga inför den. Men orken är borta. Just nu när klockan slog ett var det som om all energi försvann.

Har väl en hel del att tänka på just nu. Min kyl/frys är fortfarande paj. Det händer en hel del på jobbet just nu. Därimellan ska jag försöka hinna med skolan. Något som ibland blir mig övermäktigt.. Men jag kämpar på. Nästa fredag har jag som sagt tenta. Organisationsteori. Något av en flumkurs om jag får säga det själv. Ämnet känns något abstrakt och får mig att tänka på både filosofilektionerna såväl som psykologilektionerna på Söderport.

Det spelar inte lika stor roll vad man säger, om man säger det på ett sätt så att det låter väl genomtänkt och avancerat. Riktigt så är det väl inte. Men det känns ibland så. Just nu vill jag inget hellre än att krypa upp i sängen med en kopp varmt te, ett bra tv-avsnitt och få läsa i lugn och ro på min organisationsteori. Kanske baka en kaka. Är sugen på sockerkaka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback