A good thuesday


Martin har fått sommarjobb! Han ska även denna sommar jobba på KP. Tjohoo! Igår firade vi med fläskfilé. Mums mums!

Har äntligen även fått ny kyl! Fick ringa och gnälla igår morse. När jag sen kom hem från jobbet på kvällen stod den där :) Hade en kanonbra dag med härligt flyt!

Det verkar även vara på gång med min skillning, att jag ska få lära mig mer på jobbet. Som jag har väntat.. Det är med andra ord mycket som sker i mitt liv just nu. Än så länge är allt positivt. Jag måste vara ärlig och säga att jag faktiskt förtjänar det. Mitt liv har inte varit någon dans på rosor precis. Det finns många som haft ett mycket värre liv än mig, det nekar jag inte till. Men nu är det min tur att uppleva sötman från livets frukter.




Think positive, stay positive


Kommentarer
Postat av: Cecilia

ååh vad roligt för er båda med positiva saker i livet! :) Jag fick besked om sommarjobb idag, så har fått 7 veckor i Ockelbo, så vi kan ses i sommar om du har tid ;)

2010-03-31 @ 12:20:12
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Härlig Anna, skönt att se att det vänder : )

2010-03-31 @ 14:35:14
URL: http://yourluckk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback