Vårphlöde & födelsedag


Ikväll är det Vårphlödet, en trevlig tillställning som ger mig många minnen från förra årets Vårphlöde. Den första sittningen/gasquen jag varit på sedan min n0llesittning 2007. Jag hoppas på att årets blir lika bra som förra årets! Det har kvällen alla förutsättningar för att bli. Enda är väl att sötis Sara inte kommer va med på själva sittningen. Det är nämligen ovvesittning samtidigt. Men förhoppningsvis kommer hon vara med på efterköret denna gång.

Jag har lärt mig min läxa. Denna gång ska jag ta det mycket lugnare före. Har inte möjlighet till att sitta o dricka några cider hemma före heller för den delen. Kvällen kommer bli kalaskul. God dricka och god mat. Massa sång och trevligt sällskap.


Bjuder på en bild från Vårphlödet 2009. Jag, Karl och CV. Martins 3 gäster. 


Imorgon är det en annan speciell dag. Min älskling fyller 22. Jag är otroligt dålig på att hålla saker ifrån honom. Såvida det inte är något som sagt till mig i förtroende såklart. Men, jag har inte avslöjat mig för honom ännu! Känner jag mig själv rätt kommer jag, så fort vi kommit hem inatt insistera på att han ska öppna presenterna. För ska sanningen fram, så tycker jag att det är roligare att få ge andra presenter än att få själv. Att se glädjen när någon annan får en present de tycker om är gåva nog åt mig. Därför längtar jag otroligt mycket efter att få se hans min när han får öppna min present.

Vårphlöde och Martins födelsedag såhär tätt inpå varandra, jag skulle nästan kunna tro att det är jag som fyller år. Just nu längtar jag mest av allt till att få sluta så jag kan göra mig färdig för kvällens festligheter. Bilder kommer upp senare.


Starkt är vackert



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback