Tenta


Har fått reda på mitt tentaresultat nu. Är så glad att jag inte vet riktigt vart jag ska ta vägen. Så glad att jag faktiskt blev tårögd när jag fick se mitt resultat. Det gick över förväntan bra. Bättre än på någon tenta tidigare. Jag fick mitt första VG på en tenta. Och, som det ser ut, blir det även mitt första VG i betyg på en kurs.

Snacka om eurofori! Vet inte om jag stavat rätt, men det gör detsamma just nu. Det här betyder så himla mycket för mig. Det känns som att allt jobb, all stress och alla motgångar jag stött på tidigare nu med lätthet ligger i lä jämfört med det här. Naturligtvis. Aldrig någonsin trodde jag att några siffror på en dataskärm skulle betyda så mycket för mig.

Nu är jag på gång! Jag har hittat en schanger som passar mig (ekonomi). De små, krokiga och ibland tuffa vägarna som hittentills varit en del av mitt liv börjar nu förändras och bli till en rakare, jämnare och större väg. Just nu kan det inte bli bättre. Och jag tänker njuta av varje ögonblick av det här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback