Otålig


Nu börjar jag bli riktigt otålig. Har ännu inte fått svar på tentan jag skrev för två veckor sedan. Två veckor är egentligen ingenting. Men många på andra kurser har redan fått sina tentaresultat. Dessutom skrev läraren i måndags att resultatet för tentan skulle komma ut under veckan. Men ännu ingenting alltså. Efter jag skrivit tentan var jag självsäker - klart jag klarade den, vadå de va väl inga problem. Men ju mer tiden går, desto längre jag måste vänta, desto osäkrare blir jag. Tänk om jag totalt missuppfattat hur det var läraren tänkte? Vad var hon egentligen ute efter? Ju mer klockan tickar, ju mer dagarna springer iväg, desto otåligare blir jag. När ska jag få veta? Och nej, jag har inge vidare tålamod. Jag vill veta nu, med detsamma, helst igår om det gick.




Give me some answers please





Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, jag känner igen mig, jag skrev ju en logistiktenta för inte så länge sedan, jag tyckte att det gick jättebra och var supernöjd med resultet, nu har en annan skrivit i vårat forum och lagt ut sina svar, och de stämmer inte alls med mina =( . Superjobbigt, jag hoppas att det gick bra för dig gumman.



Puss o Kram

2010-04-09 @ 13:29:35
URL: http://isabellehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback